About Me

My photo
bila kata hati itu lebih benar, maka perdengarkan segalanya.

Sunday 1 March 2015

LIMA.

Tahun Pertama.

Kita dalam dunia angau. Engkau cinta Aku. Aku cinta Engkau.


Tahun Kedua.

Masing-masing dah takboleh sabar nak bertentang mata. Ungkap rindu dan cinta.
Tapi kita bersabar. Dan akhirnya genggaman kita bersatu. Jari engkau memenuhi celahanku.


Tahun ketiga.

Keadaan menjadi tegang bila ada yang mencelah dalam hubungan. Aku dan engkau berjauhan dan masa yang sama keraguan itu pasti ada walay bertahun menjalinkan cinta. Hubungan kita seakan rapuh dan hampir tandus. Kesabaran. ia kesabaran Engkau menyelamatkannya.

Tahun Keempat.

Setelah lama mendiamkan diri. Terdetik hati menyebut nama Engkau. Dan mula dari itu kita kembali menjalinkan semula bibit cinta yang tersisa. Kerna hubungan antara kita tidak pernah ada kata putus. Ia aku meninggalkan tapi cinta didalam hati masih ada dan kekal utuh.

Tahun Kelima.

Kita masih bersama. mengatakan rindu antara satu sama lain. Jarak itu bukan penghalang. Dan kepercayaan itu penting. SANGAT! Aku berterima kasih dipertemukan dengan Engkau. Seorang penyabar dan penyayang. Dan untuk pengetahuan kamu.. Aku akan tetap mengira tiap tarikh UlangTahun kita bersama. dan semestinya April yang mendatang! Tahun ini. KE-LIMA (:



saya .cinta.sayang.rindu.kasih. awak ainaa :')

No comments:

Post a Comment